Neuronu’ odihnit

Don’t mess with the rested mind!

Papushea mea, printzesa mea…

Posted by Bartholomeu Furtună pe Aprilie 9, 2008

fratzilor az vreau sa va zic ca o printzesa mi-a luat inima o visez noapte de noapte frati mei

ea e senzuala cea mai nambar uan o doresc din toata inimioara mea

imi dau shi sufletul pentru ia numa sa o gasesc ca inca nu am intalnito nu am apucat sa ii spun cat de mult o iubesc cat de mult o doresc

am gasito dupe net si nu vrea sa imi vorbeasca si imi rupe sufletelu eam dat shi buz iam trimis shi meil

daca stiti fratziorii mei spunetimi si mie ca dau toti bani din lume fratiori mei

baga mandea si poza lu printzesa poate o recunoaste cineva

Lasă un răspuns

 
